Οι μαθητές εντοπίζουν το γράμμα "Ε" στο κείμενο του μαθήματος και προσπαθούν να διαβάσουν κάποιες λέξεις. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση και σύνθεση της λέξης "έλα".
Οι μαθητές όμως, μαθαίνουν τη λέξη "έχει" ολικά.
Οι μαθητές όμως, μαθαίνουν τη λέξη "έχει" ολικά.
Π.χ.
- Τι έχει μέσα η κασετίνα σου;
- Τι έχει δίπλα του ο Γιάννης;
Καθένας το κατέγραψε σε χαρτί Α4, στο τετράδιο του, στον πίνακα.
Πήραμε τις πλαστελίνες μας και δημιουργήσαμε ένα τρισδιάστατο "έχει"..
Πήραμε τις πλαστελίνες μας και δημιουργήσαμε ένα τρισδιάστατο "έχει"..
Παίξαμε με κάτι που μας άρεσε, αλλά και κατακτήσαμε κάτι, που νόμιζε πως θα μας δυσκολέψει!
έτσι δηλαδή...
δεν αφήσαμε όμως και τους γεωπίνακες ανεκμετάλλευτους....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου