Φτιάξαμε μαράκες από άχρηστα υλικά, στοχεύοντας στη βελτίωση των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων και στη συνέχεια, στη Φιλαναγνωσία, διαβάσαμε το "Καρναβάλι των ζώων".
H Ιταλία κηρύσσει πόλεμο και προσβάλλει τα από Αλβανίας σύνορα της Ελλάδος.
Συνάντηση Χίτλερ – Μουσολίνι στη Φλωρεντία, τοπική ώρα 11.00
“Φύρερ, προελαύνουμε..” ήταν τα πρώτα λόγια του Μουσσολίνι.
Ο ελληνοϊταλικός πόλεμος του 1940 ήταν η πολεμική σύγκρουση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, η οποία διήρκεσε από τις 28 Οκτωβρίου 1940 μέχρι τις 23 Απριλίου 1941.
Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό Πέμπτης, όταν οι καμπάνες των εκκλησιών άρχισαν να χτυπούν χαρμόσυνα, καλώντας τους Αθηναίους να ξεχυθούν στους δρόμους και να πανηγυρίσουν το τέλος της γερμανικής κατοχής.
Πέμπτη 9 Οκτωβρίου. Ε1. Δοκιμάζουμε μια παραλλαγή δραστηριότητας που έχει ήδη γίνει στη Δ. "Παίζουμε με τη μουσική". Η Δ ζωγράφισεαυτό που άκουγε. Η Ε' θα το περιγράψει με γραπτό λόγο! (παραγωγή γραπτού λόγου). Δεν είναι εύκολο. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί περιγραφικός λόγος, σε εικόνα που οι ίδιοι οι μαθητές δεν βλέπουν, αλλά δημιουργούν.
Ο «Συν-γραφέας» αποτελεί το βασικό εργαλείο για ένα παιχνίδι «συνοχής της ομάδας» .
Φαινομενικά, οι πρωταρχικοί στόχοι του «Συν-γραφέα» επικεντρώνονται στο συντονισμό, στο συχρονισμό, στη συνεργασία και κατ΄επέκταση στη συνοχή της ομάδας.
Ουσιαστικός όμως στόχος του συγκεκριμένου εργαλείου, είναι και η εξάσκηση λεπτών κινητικών δεξιοτήτων.
Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι κινήσεις γνωστές σε όλους μας όπως η γραφή, ο σχεδιασμός σχημάτων, η χρήση ψαλιδιού, το δέσιμο και λύσιμο κορδονιών, το κούμπωμα και ξεκούμπωμα κουμπιών, το ντύσιμο ή ξεντύσιμο ρούχων και πολλές πολλές άλλες.