7 Οκτ 2014

Δ τάξη - Συν+γράφοντας

Ο «Συν-γραφέας» αποτελεί το βασικό εργαλείο για ένα παιχνίδι «συνοχής της ομάδας» .


Φαινομενικά, οι πρωταρχικοί στόχοι του «Συν-γραφέα» επικεντρώνονται στο συντονισμό, στο συχρονισμό, στη συνεργασία και κατ΄επέκταση στη συνοχή της ομάδας.

Ουσιαστικός όμως στόχος του συγκεκριμένου εργαλείου, είναι και η εξάσκηση λεπτών κινητικών δεξιοτήτων.

Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι κινήσεις γνωστές σε όλους μας όπως η γραφή, ο σχεδιασμός σχημάτων, η χρήση ψαλιδιού, το δέσιμο και λύσιμο κορδονιών, το κούμπωμα και ξεκούμπωμα κουμπιών, το ντύσιμο ή ξεντύσιμο ρούχων και πολλές πολλές άλλες.

Συνήθως θεωρούμε ότι οι κινήσεις αυτές είναι αυτονόητο να τις εκτελέσει κάποιος.

Η επιτυχής ή όχι επίτευξη των κινήσεων αυτών όμως, προϋποθέτει συνεχή ενδυνάμωση των μικρών μυϊκών ομάδων ενός παιδιού ή ενήλικα και εξάσκηση με συγκεκριμένες δραστηριότητες που οδηγούν στην αυτοματοποίηση των εν λόγω κινήσεων.


Έτσι λοιπόν στη Δ τάξη, το προσπαθήσαμε...
Δύο Σελίδες Α4 κολλημένες στο θρανίο
Ομάδες των 4 μαθητών ανά Συν+γραφέα
Αρχίζει η προσπάθεια

Ο ένας τραβάει, ο άλλος σπρώχνει, θέλει υπομονή η συνεργασία!!!

Σίγουρα δεν κουνιέται το χαρτί;
  και τα αποτελέσματα!!!
(...μόνο για την ανάρτηση, δεν έχουν καμιά σημασία)






Στόχος δεν είναι η αξιολόγηση των μαθητών. Είναι άλλωστε κάτι εντελώς νέο γι αυτούς.
Στόχος είναι πέρα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που προαναφέρθηκαν, η συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι ομάδα-συνεργασία δε σημαίνει ... "είμαι ο αρχηγός, αλλιώς δε μετέχω"


σχετικά:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...