30 Σεπ 2014

Δ τάξη - με τίτλο..."Χωρίς Τίτλο"

29 Σεπτεμβρίου 2014

Βρίσκομαι στη Δ τάξη.

Οι μαθητές του τμήματος, με τη στάση στους, επιβεβαιώνουν μια εντύπωση που μου έχει
εδώ και μερικά χρόνια δημιουργηθεί, ως προς το τι θα μπορούσαν οι σημερινοί μαθητές να πάρουν από τα σχολεία σε σχέση με αυτά που τα αναλυτικά προγράμματα τους προσφέρουν.

Είναι Δευτέρα και μπαίνω στη συγκεκριμένη τάξη δύο φορές την εβδομάδα. Έχω “σφυγμομετρήσει” τους μαθητές. Μπαίνω στην τάξη λοιπόν κι έχω εξοπλιστεί με “όπλα αιφνιδιασμού”. Στη μια τσέπη το κινητό τηλέφωνο και στην άλλη ηχεία που συνδέονται με αυτό. Θα τα χαρακτήριζα “ψιλή τεχνολογία” και όχι υψηλή.

29 Σεπ 2014

Α τάξη - Γεωμετρικά σχήματα με τη χρήση γεωπινάκων

Σήμερα ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε για τα γεωμετρικά σχήματα. Συζητήσαμε γενικά. Είδαμε πως τα παράθυρα του σχολείου μας έχουν σχήμα, τα θρανία, ο πίνακας....μα όλα έχουν σχήμα! ...πριν αρχίσουμε τη βιωματική εφαρμογή. 
Ο στόχος ήταν να αντιληφθούν οι μαθητές τις μαθηματικές έννοιες: ίσο, τετράγωνο, ορθογώνιο, παραλληλόγραμμο, τρίγωνο. 
Αν το κατάφεραν; Κρίνοντας από τον ενθουσιασμό τους και την ταχύτητα που δημιουργούσαν. Ναι και πάλι ναι. 
Τελειώσαμε λοιπόν με αυτές τις έννοιες; Όχι, μόλις αρχίσαμε.

28 Σεπ 2014

"Ιστορικές λεπτομέρειες 2"

Πορτραίτα Βυζαντινών
Πλήρη γραφιστική αναπαράσταση της Αυτοκρατορικής Κωνσταντινούπολης αλλά και ιστορικών μορφών, παρουσιάζει στην συλλογή του, ο Antoine Helbert.



Είναι προφανές ότι η εκπληκτική πολιτιστική αλλά και πολιτική πορεία της Αυτοκρατορίας έδωσε στον καλλιτέχνη ένα νέο πεδίο έμπνευσης το οποίο προσπάθησε να εξερευνήσει μέσω της δουλειάς του η οποία, επικεντρώνεται στη δημιουργία ψηφιακών πινάκων, εμπνευσμένων από δραματικές ιστορικές σκηνές, μορφές αυτοκρατόρων και βασιλισσών, αλλά και μεγαλοπρεπών κτισμάτων με κορυφαίο όλων την δημιουργία της Βασιλίδος των Πόλεων,
της Κωνσταντινούπολης.
Σκηνές από τη ζωή στην Πόλη 












26 Σεπ 2014

Δ τάξη - Μαθηματικά, δοκιμάζουμε τους γεωπίνακες!

Σήμερα λοιπόν ο κ. Βασίλης έφερε στην τάξη μας κάτι περίεργες κατασκευές.

Μοιάζαν με παιχνίδια, αλλά δεν έκαναν τίποτα!
Μοιάζαν με πλακάκια, αλλά είχαν βίδες επάνω τους!
Μα τι ήταν επιτέλους αυτά και τι θα τα κάναμε;
Ο κ. Βασίλης μας εξήγησε ότι με αυτά τα πλακάκια που δεν ήταν πλακάκια ή με αυτά τα παιχνίδια που δεν ήταν παιχνίδια... θα κάναμε ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!
Αυτές οι κατασκευές λοιπόν λέγονται γεωπίνακες, ή στα αγγλικά geoboard(s).
Φτιάξαμε ομάδες. Συνεργαστήκαμε ακολουθώντας τις οδηγίες του κ. Βασίλη. 

25 Σεπ 2014

Αγαπητοί γονείς


Στο πλαίσιο της συνεργασίας σχολείου-γονέων, θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση –
ενημέρωση, Εκπ/κών του σχολείου μας τη
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου.

Λαμβάνοντας υπόψη τα αδέλφια που φοιτούν στο σχολείο μας διαφοροποιήσαμε τις ώρες συγκέντρωσης κατά τάξη. Έτσι:

17:00 Στ τάξη 
17:30 Γ τάξη
17:45 Ε2 τάξη 
18:15 Β τάξη

Η συγκέντρωση δεν έχει ως στόχο την εξατομικευμένη ενημέρωση για κάθε μαθητή, αλλά τη γνωριμία των Εκπ/κών με τους γονείς, τον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς και τις βάσεις συνεργασίας σχολείου -γονέων.

24 Σεπ 2014

Διευκρίνιση σχετικά με το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή….(ΑΔΥΜ)

Φέτος θα συμπληρωθεί το Α.Δ.Υ.Μ. από:
1. τους μαθητές που θα φοιτήσουν το σχολ. έτος 2014-15 στην Α’ τάξη
2. τους μαθητές που θα φοιτήσουν το σχολ. έτος 2014-15 στην Δ’ τάξη (θα ισχύσει για όλη τη φοίτησή τους στο Δημοτικό)
3. τους μαθητές που θα φοιτήσουν το σχολ. έτος 2014-15 στην Ε’ τάξη (κατ’ εξαίρεση)
Από το σχολ. έτος 2015-16 και εξής θα υποβάλλουν ΑΔΥΜ μόνο οι μαθητές της Α’ και Δ’ τάξης.
κλικ στην εικόνα για να μεταφορτώσετε το έντυπο…
Screenshot_8
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...