24 Δεκ 2015

Χριστούγεννα 2015 - Πρωτοχρονιά 2016!

Εύχομαι σχεδόν σε όλους μια καλή, δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, χαμόγελα και αγάπη…

Οι ημέρες, ίσως να μη δικαιολογούν, όμως η περισυλλογή φαίνεται να κερδίζει τη θέση της στη διάθεσή μας, κυρίως λόγω των παιδιών μας και του μέλλοντος που τους επιφυλάσσουν, αυτοί που δεν αξίζουν τις ευχές μας…


Ας ευχηθούμε λοιπόν, ο δρόμος αυτών, προς την κατεύθυνση της απαξίωσης ημών, των παιδιών μας και του μέλλοντός τους, να είναι τραχύς, γεμάτος εμπόδια και δυσκολίες…

Ας το ευχηθούμε και ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε, όσο μπορεί ο καθένας, στο δικό του περιβάλλον, τα παιδιά μας να γίνουν ακέραιοι, αυθεντικοί και δημιουργικοί άνθρωποι, με χαρακτήρα, κρίση και άποψη και όχι κακέκτυπα αντίγραφα τεχνητών ειδώλων, χαμένα στη θάλασσα της ομοιομορφίας μ’ ένα τηλεχειριστήριο στο χέρι…

Υπάρχει ελπίδα…

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους… αυτούς που αγωνιούν και προσπαθούν.

Ο Δ/ντής του Σχολείου

Γιώργος Γαμβρινός

17 Δεκ 2015

Από το ημερολόγιο της Κλειώς - Καταγραφή 7η - Σίντο

Έχουν περάσει αρκετές μέρες μετά το τσουνάμι και οι άνθρωποι προσπαθούν να γιατρέψουν τις πληγές τους. Τόσο η πόλη όσο και οι ίδιοι έχουν ζωγραφισμένη τη θλίψη στο πρόσωπό τους αλλά , όπως λέει και η Ήρα –φίλη μου πια-η ζωή συνεχίζεται. 

Σιντοϊστικό Ιερό της Ιτσουκουσίμα

Κάνουμε ατέλειωτες συζητήσεις για το πώς θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά τα πράγματα , για την απερισκεψία και την ανευθυνότητα των ανθρώπων, για το πόσο όμορφος και μοναδικός είναι αυτός ο πλανήτης και το πόσο θεωρείται δεδομένος και άφθαρτος.

Όμως πάντα , σύμφωνα με την Ήρα, οι άνθρωποι θα πληρώσουν το τίμημα αυτών τους των πράξεων απλά δε το έχουν συνειδητοποιήσει ακόμα. Οι συζητήσεις αυτές συνοδεύονταν και από εξορμήσεις στην ιαπωνική φύση. 

16 Δεκ 2015

Μουσική - Μαθαίνουμε τη μουσική αξία "Τέταρτο"

Τραγουδάμε τα κάλαντα των Φώτων και στα couplet προσπαθούμε να συντονιστούμε, παίζοντας "τέταρτα" με τις χριστουγεννιάτικες μαράκες, τις καστανιέτες angry birds και τα κουδουνάκια μας. 
Συνεργαστήκαμε 4 τάξεις, Δ, Ε, Στ1, Στ2
Πανεύκολο!!!

14 Δεκ 2015

Γ τάξη - Κλασματικές μονάδες


Εισάγουμε για πρώτη φορά τους μαθητές στις κλασματικές μονάδες και τα απλά κλάσματα.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ανακαλύπτουμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών και συνδέουμε εκφράσεις από την καθημερινή μας ζωή με κλασματικές μονάδες και τα σύμβολα τους.

Εισαγωγική δραστηριότητα: 

9 Δεκ 2015

Γ τάξη - Οι άθλοι του Ηρακλή

Μια  προσέγγιση στους μύθους του Ηρακλή που μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε τη σχέση 
Ιστορίας και Μελέτης Περιβάλλοντος.

Από ιστορική ματιά λοιπόν, η προσπάθεια προσανατολίστηκε στους πρώτους άθλους του Ηρακλή, στην Πελοπόννησο
Από περιβαλλοντική...στη δημιουργία σκαριφημάτων - χαρτών, βουνά, λίμνες, ποτάμια...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...